sobota, 23 lutego 2013

KONKURS SPECJALNIE DLA WAS *_____*

Okey , w poprzedniej notce obiecałam , że zrobię coś dla was , więc okazało się , że będzie to konkurs. I teraz uwaga :

Nie macie pojęcia jak wyglądam , bo nigdy nie było tu mojego zdjęcia. Konkurs polega na tym , że opiszecie w komentarzu pod tą notką jak sobie mnie wyobrażacie. Czy mam długie , krótkie włosy , jaki kolor , kolor oczu itp. Możecie też poszukać zdjęcie w necie , albo mnie narysować , jak tam chcecie. Osobie , która mniej więcej zgadnie jak wyglądam poświęcę następną notkę. Opiszę , polecę , podlinkuje bloga , wiecie o co  chodzi. Konkurs zostanie rozwiązany , kiedy będzie przynajmniej 5 komentarzy.




13 komentarzy:

  1. średni wzrost, długie blond włosy, niebieskie oczy (ewentualnie zielone) :D
    haha, nie mam zielonego pojęcia i piszę co mi przyjdzie do głowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj oj... Trudny ten konkurs nie powiem, ale będę strzelać. Wyobrażam sobie Ciebie jako niewysoką Brunetkę z długimi włosami i zielonymi oczami. hahaha zakładam ze wszystko na odwrót będzie z moim szczęściem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem wysoka jak na swój wiek , szczupła , śliczna , hmm... może ciemna blondynka . Włosy do ramion . Oczy zielone . Ogólnie ideał ^^
    Tak sobie cb wyobrażam ale jest bardzo ciekawa jak wyglądasz ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szatynka, o włosach dość długich i gęstych, oczka niebieskie. Nie za gruba, nie za chuda, w sam raz do swojego wzrostu. Jasna karnacja. ;)
    No to tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hemmm może Niebieskie oczy , kolor włosów... Blond ? średnie : ) Chuda : )
    Normalna karnacje ; P
    I dalej nie wiem co jeszcze ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł :D Wyobrażam sobie Ciebie jako niewysoką brunetkę, z jasnymi oczami. Taka jest moja wizja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Średnie nieco ciemne blond włosy, zielone/szare oczy, średni wzrost (ok.160-165) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. długie brązowe włosy , kolor oczu : brązowe, sredni wzrost , szczupła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak nie strzele :D ale warto spróbować :)

    Myślę że masz takie średniej długości ciemne włosy :)
    Oczy piwne, mały nos hmm...i takiego średniego wzrostu...niska nie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pomysł ale w ogóle nie mam pomysłu ;

    OdpowiedzUsuń
  13. O jezu ja nie mam pojęcia :>
    ale czekam na rozstrzygnięcie :D

    OdpowiedzUsuń