niedziela, 27 lipca 2014

only love can hurt like this 27 lipiec

Pierwsza notka w te wakacje, i mam pustkę w glowie i będę pisać głupoty.
Aaaaaaaaaaaaa grrrgr
A więc jak minął mi mój wakacyjny lipiec. Na ogromnym spontanie, jeszcze w czerwcu pojechałam do Amelki i byłam u niej aż do wczoraj. W między czasie Maciuś do nas przyjechał i było miło. Robiłyśmy w sumie to co robią nastolatki, chyba :D
Oglądałyśmy seriale, gotowałyśmy, malowałyśmy oczka na żółto <ok>, chodziłyśmy na zakupy, czasem bardzo często robiłyśmy wypad na kawę do Starbucksa, nie spałyśmy, hmm
i to wszystko co się wlicza w czynności wykonywane przez przyjaciółki w wakacje. Z wyjątkiem opalania się. Nie miałyśmy czasu leżec na słońcu. Ale czasem robiłyśmy nie zamierzone wycieczki po tyle kilometrów, że nie jestem wstanie policzyć.
Chciałam zostać dlużej, ale nikt nie dał mi za bardzo wyboru i musiałam wrócić do domu.
Z nikim znajomym się jeszcze nie widziałam, i nie zapowiada się na to, gdyż aż iż ponieważ mam zakaz wychodzenia na słońce ahahahahahah
tymczasowo.
Pochorowałam się troche i siedzę w domu. I jestem blada, aaaaa chce słońca !
Wiecie co jeszcze ? Skończyłam 17 lat, o tak. Hahah rok i osiemnastka ahahahahah beka hhahahaha
Nie wiem co jeszcze. Ogólnie mówiąc to w wakacje najbardziej lubię siedzieć z kimś kogo kocham i gadac o trudnych tematach. Trudne znaczy mądre. Pewnego wieczora zastanawiałyśmy się z Amelią czy to społeczeństwo psuje ludzi, czy ludzie społeczeństwo. Halo , to taki głęboki temat , można o tym powiedzieć tak dużo.. na serio. To nie jest normalne, ale lepsze to niż ciągłe pieprzenie głupot na temat chłopaków ej xdxd
Jeszcze czeka nas sierpień, nie wiem czego sie spodziewac, ale mam nadzieję, że chociaż będzie miło ..
a wasze wakacje są spoko ?
(:






upclosefromafar:

hellanne:

by Agu Lepkie

☼⊱☯~ℕirvana~☯⊰☼

7 komentarzy:

  1. Ja te wakacje spędzam samotnie XD , czyli tak jak lubię najbardziej :3
    Faktycznie ciekawy temat... nie mam pojęcia czy społeczeństwo psują ludzie czy ludzi społeczeństwo ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę wakacji!

    ps. a u mnie? STYLIZACJA ZA GROSZE! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze uda Ci się opalić, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w te wakacje mało się spotykam ze znajomymi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje tak sobie :< ale ty widać że lipiec fajnie spędziłaś :)

    OdpowiedzUsuń