sobota, 28 czerwca 2014

ani tabletek łykać na sen. 28 czerwca 2014

Mój stan po ostatniej notce aktualnie się pogarsza wciąż i wciąż. Pół miasta już wie, że byłam zabawką w rękach chłopaka którego kocham. Pół miasta wie to własnie od niego. Powiedział mojej koleżance 'chciałem się z nią tylko zabawić, nie moja wina że się tak wkręciła '
Mam przez to wrażenie że gdzieś w serduszku została mi po tym wielka dziura którą wszyscy widzą.
I unikają mnie. Jak śmiecia
tak prosto mi sie o tym pisze a tak ciężko rozmawia












When you said your last goodbye

I died a little bit inside

And I lay in tears in bed all night

Alone without you by my side














*tyle złości*

2 komentarze:

  1. nie warto zwracać na nich uwagi, popatrz na to z innej strony - wiesz już jakich typów unikać, masz lekcję na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łatwo teraz mówić, że wszystko będzie dobrze, ale prawda jest taka, że to zostanie w Twojej głowie na tak dlugo, póki nie znajdziesz kogoś, kto Ci tą dziurkę w serduszku zalepi. moja rada - nie bądź zbyt ostrożna, teraz wszystko będziesz widziała w negatywach, a może prawdziwa miłość czyha za rogiem? :)

    OdpowiedzUsuń