niedziela, 2 marca 2014

everybody falls for love. 2 marca 2014.

Jeju hej wam. Znowu mnie długo nie było xd Ale to dlatego, że mi się nie chcę pisac , wymyslac i wszystkiego jeszcze w jakies sensowne zdania układac. Ale czas najwyższy. Jako wasza bloggerowa koleżanka mogę dać wam dobrą radę ! Słuchajcie i uczcie się na EDB! Tak strasznie żałuje , że zlewałam na ten przedmiot. Ostatnio poszłyśmy z Agatką do przychodni bo Maja musiała iść na pobieranie krwi i miałyśmy iść z nią. Czekamy w kolejce i Agata mówi że jej słabo i gorąco i że pójdzie usiąść , poszłam z nią, a ona tak sie położyła na moje ramię i nie miała w ogole siły i była blaaada jak ściana, i powiedziałam jej że możemy wyjśc na chwilkę na dwór to jej nie będzie tak gorąco , i ona sie zgodzila. Wychodzimy ... i to co się stało to był ułamek sekundy , Agata mówi , że chce usiąść i tak przykucnęła i wywróciła się , to szybko pomogłam jej wstać. Pytam ją czy okej , czy iśc po pielęgniarke ale ona krzyczy na mnie, że wszystko dobrze. Wstała i nagle tak zemdlała , no to ją łapię szybko i jakis pan to zauważył i pobiegł po pielęgniarke a Agata nagle sie przebudza i wstała i przychodzi pani i pyta się która z nas się tak xle czuje , a tu nagle Agatka znowu zemdlała, ale tak już na serio , i pani poszłą po pomoc a ja miałam trzymac jej główkę i w ogóle ja już tam płaczę i nie wiem co robić i 3 inne pielęgniarki zabrały ją do zabiegowego i zamknęły przede mną drzwi. Szybko pobiegła do Majki która dalej stała w kolejce i o wszystkim jej opowiedziałam , i odwracamy się a tam nagle wszyscy lekarze specjalisci wychodzą z gabinetów i idą do Agaty do zabiegowego. Too było najgorsze , zaczęłam panikowac że wtf po co tam oni , co z Agatą , jeju ona tam pewnie umiera ..... Ale po 40 min czekania okazało się ze wszystko jest ok i odwiezli ją ambulanesm do domu. My z Majką wracałyśmy pieszo i pierwsze co to pobiegłam do Agaty do domu sprawdzic jak tam , a ona sobie siedzi , jak by nigdy nic , połowy w ogole nie pamięta i czuje się świetnie xdddddd No i godzinę później poszłyśmy do fryzjera hahahaha, ożyła dziewczyna ! Wiecie jaka to ulga , kiedy wszystko było już dobrze ?? A jakie to uczucie kiedy taką moją Agatkę zabierają do gabinetu i nic nie mówią :C
Serio od dzisiaj będę się uczyc na edb, żebym mogła następnym razem lepiej pomóc. Chociaż i tak zostalam super boahterem :))))
*
Kilka dni później poszłyśmy sobie na sesję z Maja i Agatą , bo siostra Maji robi takie piękne zdjęciaaa, najchętniej to bym wam je pokazala , ale no nie wiecie jak wyglądam , jestem anonimowa i staram się to utrzymac, chociaz czasem mam chcęć przestać :CC

Mam krótkie włosy bo obcięłam , piję herbatę , oglądam skoki i odpoczywam w ostatni dzien ferii.
enjoy!






10 komentarzy:

  1. Szkoda,że nie pokażesz zdjęć :(
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam! + proszę kliknij w baner sheinside na moim blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. często omijałam lekcje edb jakoże jest ona ostatnia i trwa do 17, ale od tego roku chodzę na każdą i sądzę, że to naprawde przydatne lekcje! :) nawet żałuję, że tyle ich ominęłam..

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uczeszczalam na lekcje pierwszej pomocy na studiach, bo o tym mowa, bo nie dokońca rozumiem skrót EDB, ale nie miałam jeszcze udzielać jej na poważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, to musiałaś sie nieźle przestraszyć,
    też planuję wizytę u fryzjera ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, ja bym chyba spanikowała w takiej sytuacji, serio :o Mimo że miałam piąteczkę z pierwszej pomocy na PO (za moich czasów - haha - inaczej to się nazywało), to nie wiem, czy dałabym radę zrobić wszystko jak trzeba. Dobrze, że sobie poradziłaś! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam PO a nie EDB :)
    Kurde, nie byłam jeszcze w takiej sytuacji :O
    fajny gif :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oby takich sytuacji nie było juz więcej

    Pozdrawiam serdecznie !
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam w klasie dziewczynę, która ciągle mdlała, aż wszyscy ją podejrzewali ooo symulowanie :P

    OdpowiedzUsuń