sobota, 8 lutego 2014

Is this our world? 8 lutego 2014

Cześć wam. Eh , nie nawidze jak długo nie piszę i potem nie wiem od czego zacząć, tez tak macie?
Dobra, najpierw muszę nawiązać do tego konkursu z ostatniej notki. A więc stwierdziłam, że wszystkie wasze odpowiedzi były okej i trafne , więc wszystkie wygrałyście. w nagrodę dodałam was do zakładki na jakiś czas. Wiem, trochę słabe, ale nie planowałam nic lepszego.  I dziękuję za udział, to miłe.
Nie wiem co mam wam tu napisać .Pewnie to co zawsze, czyli ojeju moja miłość znalazła sobie swoją nowa miłość, z tym, że teraz te dane są potwierdzone w 98743689 %. I jest mi smutno. Ale to zdecydowanie za długo, żeby dalej byłoby mi smutno.Grrrrrrr
W ogóle ostatnio w szkole , siedzimy z Łucją na wf i nie ćwiczymy jak zawsze, i nagle pani dyrektor do nas podchodzi i mówi, że jesteśmy jej potrzebne, a my że ok i poszłyśmy z nią do sali tanecznej gdzie była cała 3 liceum i kilka osób z drugiej bo mieli próbę do poloneza na studniówkę i brakowało im osób do par tylko na próby więc musiałyśmy z nimi tańczyc , a kompletnie nic nie ogarniałyśmy. Ale po jakimś czasie nauczyłyśmy sie wszystkiego i teraz az do studniówki musimy chodzić na próby i jest taaaaaaka beeeka. Kocham poloneza xd 7 minut zachowywania się poważnie XD I jeszcze dostałam rolę w przedstawieniu. Gram jakąś damę dworu , przyjaciółkę królowej, biała buzia , czerwone usta, wielka kiecka, co w tym stylu. Ogólnie mam talent do księżniczkowania więc się cieszę. Wiem to było puste z mojej strony, z tego tez zdaje sobię sprawę ; o
Za tydzień walentynki i ferię będę miała i jeden z moich ' kolegów ' planuje coś dziwnego... więc boję się 14 lutego serio , bo nie wiem do konca o co mu chodzi, ale nooo cos tam pisał że wyzna mi miłość , a ja nie chcę jakis scen w szkole..........
Dobra zwijam , bo kominek zgasł i zimno jest , trzeba to naprawic. Nie planuje dzisiaj nic, będe siedziec w domu i o 17.10 moze skoki włącze, ale to tylko kwalifikacje. Tez uważacie że wczorajsza ceremonia otwarcia była piekna ? : *
Trzymajcie się misiaczki







breakinq:

vertical/personal

11 komentarzy:

  1. To fajnie że dostałaś rolę ;) Miłego tańca ;D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze ciekawiły mnie takie wielkie kiecki i wgl ale z pewnością w takiej bym leżała odrazu na podłodzexd:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to fajne, że tańćzysz poloneza :D
    moim zdaniem lepiej na próbach być niż na lekcjach ._.

    chaoswglowie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. walentynki są przereklamowane, afuj

    OdpowiedzUsuń
  5. super. ja nie lubie tańczyć, ale w dobrym towarzystwie, można wszytsko przecierpieć :)
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam nie lubie skoków ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej polonez jak ja go nie chcę :D haha podziwiam że szybko ogarnęłyście!

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahah, świetnie :D
    my na wf jak ćwiczymy to pani nam puszcza muzykę do poloneza i się wygłupiamy i tańczym,y xd hahaha

    OdpowiedzUsuń
  9. oo,super że dostałaś rolę w przedstawieniu. *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mogłam się przestać śmiać tańcząc poloneza.. ja i powaga.. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobry gif hahaha :D
    Znudził mi się polonez już przed 100 dniówkę, bo próby i próby...
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń