środa, 15 stycznia 2014

Sail. 15 stycznia 2014

Dobry wieczór. Mam nadzieję.
Drodzy państwo jak wam minął tydzień ? beka ze mnie , od poniedziałku jestem chora, bo w niedziele na wośpie się za dobrze bawiłam i siedze w domu i umieram z nudów. Miałam jechac z mamą w piątek do Amelki i zabrać ją do nas w poniedziałek bo ona ma ferie, ale chyba z uwagi na ostatnie niezbyt przyjemne okolicznosci to nic z tego nie będzie. Myślałam że będe płakać kiedy się dowiedziałam , że nie jedziemy. Po 1 , w sobote są połownki drugiej liceum i taki chłopak mnie na nie zaprosił a ja się zgodziłam, bo byłam święcie przekonana że i tak wyjadę i mnie nie będzie , a teraz jednak zostaje i musze z nim isc , a nie chcę XD i po 2 Ameli teraz długo nie zobacze no ;c shit nie mam ani sukienki ani butów no nic. Ale mniejsza
Przed chwilą oglądałam filmik na yt hejtujemy saszan bo gdzieś mi przypadkiem wyskoczył i powiem wam, że mówi tam dosyć mądre rzeczy, na przykład to, że teraz jest jakaś moda na to, że ludzie lubią wypowiadać się na tematy o których nie mają pojęcia, albo, że ona idzie swoją drogą i uczy się śpiewać a ty czego się uczysz , hejtingu ? Dobre zdanie serio , takie prawdziwe , szczególnie po ostatnich rozmowach z anonimami.
Czaicie, że w pon miałam pierwsze przesłuchania semestralne z fortepianu i zdałam z 4 za 20 punktów (max 25) ? Skakałam z radości, ryli.
Ej może zabawmy się w tą ciekawą zabawę , na jakimś innym blogu to widziałam.
Ja dodam kilka zdjęć, a Ty powiesz mi kim jestem , tak w skrócie xd Powiedz mi jaka jestem, co lubię a czego nie itp. Osobę która będzie najbliżej mojej osobowości jakoś w nagrodę wypromuję czy coś.






simplyarantxa:

☆ ℋopℯ ☆




































Nie wiem co z tego wyjdzie ale może będzie smiesznie xd

12 komentarzy:

  1. włosy ♥
    fajny fajny, smieszny jest ten jezyk ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie piszesz, fajny wygląd bloga. :)
    Zajrzyj na mojego bloga, w ostatnim poście poruszyłam bardzo ważny temat. Jeśli ci się spodoba, mozesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięczę . :) http://pinkk-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wygrałabym <3
    jeju kochanie wiesz jak mi przykro :c
    ~Amela.

    OdpowiedzUsuń
  4. to te połowinki są dość póżno, u mnie były jeszcze w 1 semestrzexd zawsze możesz się wykręcić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też ide na półmetek, ale chciałam iśc ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. to można powiedzieć że masz takie trochę ferię ;p, ja nie lubię opuszczać szkoły bo później trzeba wszystko nadrabiać i prosić się nauczycieli zeby dali pisać sprawdzian ;/.
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna notka :) a ta zabawa jest spoko :D
    Jest ci smutno, masz przyjaciółkę, masz niebieskie oczy, lubisz zimę i grasz na fortepianie, nie za bardzo lubisz towarzystwo, jesteś uzależniona od książek, jesteś zagubiona. Coś tam wysnułam chyba z tego ;D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. sprawiasz wrażenie ''wiecznie smutnej'', jesteś emocjonalna (to bardzo pozytywna zaleta choć czasami ci przeszkadza), jestem pewna, ze jesteś wspaniałą osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny wystrój bloga i świetna notka :)
    http://owszystkim1232.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też widziałam ten filmik i tak jak nie przepadam za Saszan, tak szanuję to co robi, bo szanują to inni. proste :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to gratulacje! :D Ja już dawno nie grałam na pianinie ale kiedys to nadrobię :D

    Może się zabawię ale detektyw ze mnie marny :
    -Masz niebieskie oczy
    -Lubisz samotność
    -Lubisz spędzać czas z przyjaciółką Amelką
    -Lubisz dobrą muzykę i książkę, grę na pianinie ;-)

    OdpowiedzUsuń