piątek, 3 stycznia 2014

I think i drank to much. 3 stycznia 2014.

Cześć wam. Cześc po raz pierwszy w tym roku. Nie wiem czemu , ale mam taki dobry humor. Nic nie jest ok , ale mi i tak chce się cieszyć. Zacznijmy od początku , czyli do ostatnich 5 minut starego roku. Pamiętacie moją miłość , która znalazła sobie swoją inną miłość ? Tak, napisałam do niego 5 minut przed końcem roku. Napisałam: 'Łap ostatniego buziaka w tym roku : *' a on na drugi dzień odpisał: 'Łap pierwszego w tym roku :*'
JAKIE TO SŁODKIEEE NIE ? To oznacza że ostatnie chwile w roku myśleliśmy o sobie, i początek nowego zaczeliśmy tym samym. Czuje motylki kiedy o tym piszę.
Cóż dobije mi 17 w tym roku, a Amelka z Agatą tak przeżywają bo mają w tym roku 18 laat. Staruszki kochane : >
Jejciu mam taki dobry humor. Wczoraj widziałyśmy się z Sabiną, w mieście skejtów cały dzień, kupiłam spodnie i trampeczki i było tak superr/
I ogólnie wszyscy znajomi jeszcze zgonują po sylwestrze. Właśnie piszę z takim kolegą i on do mnie ' o dzięki , właśnie mi przypomniałaś że mam pod łóżkiem obrzyganą bluzę ' he he hehhehe ok.
Myślę , że mimo wszystko ten miesiąc będzie dobry, chociaż nic na to nie wskazuje. Ale... ja to czuję,a to jakiś sukces ;d
Macie cieszcie się ze mną tym dniem , proponuję zacząc od przesłuchana tej piosenki <3










if we only die once I wanna die with u//






10 komentarzy:

  1. Zgadza się, bardzo słodkie :)
    Latam, latam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna piosenka i wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej jakie to słodkie : * Obserwuję.
    thegirlishdope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oo to takie słdokie miłe:D
    mi w tym roku wskoczy 18-stka:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie teksty są słodkie ♥ .
    Mi w tym roku 18 skoczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą nutkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak słodko :D haha to widzę że sylwester był ciekawy ^^ uwielbiam tę piosenkę! :)

    OdpowiedzUsuń