czwartek, 3 kwietnia 2014

Face to face. 3 kwietnia 2014.

No witam. Kolejny smutny początek kolejnej bezsensownej notki pisanej raz w miesiącu ! Hura. Albo jak by to powiedzieli w Rosji, URA ! Od kiedy jestem na rosyjskim to niezła ze mnie poliglotka. Eh, jakąś godzinę temu próbowałam przeanalizować problem nie częstych notek na blogu i doszłam do wniosku , dość oczywistego ale zdać sprawę sobie musiałam, że jeśli jest coś co nas boli to nie chcemy tego wspominać. Właśnie , o to chodzi, że na samą myśl że mam opisać coś co przeżywałam dłuższy czas to nie chce, nie chcę sobie nawet tego przypominać bo to wiele kosztuje i wszyscy dobrze o tym wiemy. Dlatego nie pisze notek za często. Bo trudno mi zebrać myśli i problemy i radostki i złączyć to wszystko w melancholijną notkę o życiu z lekką nutą smutku. Dobrze wiemy , że ból i smutek to tematy które interesują nas bardziej niż inne, bo właśnie cierpieniem karmi się teraz ta ziemia :) Ale no podjęłam ten wysiłek , urrra! Od czego zaczynamy ? Dobrych ocen , spin z przyjaciółkami czy smutku po stracie chłopca, czy może ładnej sesji zdjęciowej ? : D ? Tak na serio nie ma o czym mówić xd Nic w tych tematach nie jest ciekawe. Pospinałam się z Agatą , bo ona mnie kłamie no , więc się do teraz nie odzywamy , eh smuteczky. Mój i chłopak i jej dziewczyna są już razem długo i już nawet nie mówimy sobie cześć ,a wczoraj jak wracałam busem z muzycznej a on z treningu to nawet na mnie nie spojrzał, ta. I jeszcze , o ocenach , a więc mam piąteczki, a tak sobie urozmaiciłam końcówkę 1 liceum, elegancko.
I sesja zdjęciowa , poszłyśmy z dziewczynami jak jeszcze nie było kłótni  i mamy takie ładne zdjęcia :C naprawdę kusi mnie żeby tu jakieś dodac , ale nie wiem. Długo nad tym myślałam i stwierdziłam że mogę dodac swoje zdjęcie ale takie na którym nie widać buźki za bardzo :c bo widzicie , czasy są cięzkie i nie można się narażać przez taki szaleństwa jak prowadzenie bloga, na serio w moim mieście byłoby nieprzyjemnie po takim incydencie , wiem żyjemy jak w dwudziestowiecznej Rosji ale no tak tu jest. Dlatego bez buźki myślę , że wystarczy.






halo to ja , tak mam 17 i nie , nie mam twarzy i halo ,
jak by teraz powiedzieli Rosjanie ? URA
enjoy

6 komentarzy:

  1. musiał być spory wiatr że ci włosy wywiało do góry ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz sliczny kolor włosó :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lepiej napisać raz na jakis czas a czerpać z tego przyjemność niz codziennie i nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pisanie bloga dla nikogo nie powinno być przymusem, a kiedy się już nim staje, wtedy chyba trzeba zrobić sobie przerwę :) powodzenia! niech Cię blogowa wena nie opuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie :D nie lubię Rosji haha :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne zdjęcie! To nic, ze bez twarzy haha. :)

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w linki do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń