sobota, 12 kwietnia 2014

If you wait. 12 kwietnia 2014

dzieje się u was coś ciekawego ? Powiem wam , że u mnie nawet nie, to znaczy tata przyjechał a ja nawet nie wiedziałam i siedziałam u Majki no ale dobra, nie chowa urazy. I jeszcze mogę się pochwalić, że ja i mój były, przyszły, niedoszły znowu mamy kontakt wzrokowy, a jak wszyscy wiem z poprzednich depresyjnych notek , kontaktu wzrokowego nie było. Czyli jednak coś się dzieje. Jak by to powiedział prze mądry zespół Myslovitz ' upadamy wtedy gdy, nasze życie przestaje być codziennym zdumieniem '. Brawo jeszcze nie upadłam bo każdy dzień zaskakuje mnie tak bardzo , że przez cały rok błagam o dzien spokoju i dostaje go , hahah wtedy kiedy pokłócę się z wszystkimi dookoła i nie mam się do kogo odezwać. Tak , wtedy mam spokój XD no po prostu superr
Dobra mogę wam opowiedzieć o piątku , piątek był okej. Był jakiś tam dzien ziemi dla małych dzieci z 5 i 6 klas podstawówki i 1 i 2 gimbazjum , i podzielili je na 10 osobowe grupy, a opiekunami grup miały być po 2, 3 osoby z 1 liceum , czyli w tym wypadku my. Ja , Maja i Łucja dostałyśmy grupę dzieci z 5 i 6 klasy. No serio , cały dzień musieliśmy z nimi chodzić po takiej specjalnej trasie gdzie było 5 stoisk z różnymi zadaniami na punkty. Dawno się tyle nie ubawiłam co z tymi dzieciakami. Naprawdę pokochałam jak swoje ! Potem narysowaliśmy genialny plakat na pamiątke z życzeniami dla ziemi i było ognisko , a te dzieci, no przesłodkie no, ciągle z nami były i takie kochane , no już wybłagałam panią dyrektor żeby za rok dała nam taką samą grupę ! Pamiętam ich imiona jeszcze, były 2 Zuzie, Maja, Klaudiusz, Roland, Weronika, Kacper, Remigiusz, Darek i Maciuś. Nazwałyśmy naszą grupę KHAKI gdyż miałyśmy taki kolor kurtek , taaak.
Naprawdę te dzieci to OGROMNY powód do SZCZĘŚCIA : DD
idę się dalej cieszyć, mama i jej farbowane włosy mnie wzywają
nie tu nie ma powodu do szczęscia :o












8 komentarzy: