piątek, 31 maja 2013

If u close your eyes. 31 maja 2013.

Mało neta , mało, ale długo by opowiadać. No więc myślałam że na ten długi weekend przyjedzie do mnie Amela , bo tak mi powiedzieli , ale cóż nie ma jej , jednak. Grejt. Od wczoraj wręcz BŁAGAM moich przyjaciół żeby wyszli na dwór , no ale przecież nikt nie ma dla mnie czasu heh , tylko Maciek się nade mną zlitowal , i sam zapytał czy idę z nimi na orlika i poszłam, i ogólnie to ostatnie 2 noce siedzialam u niego ,a nie w domu. Bo tak jakoś raz i drugi raz się zasiedzialam i w sumie siedzialam tak do rana xd ale tak wracając do tematu ,to nie będę się tu rozpisywac na temat przyjaciół , olewania itp. Po prostu heeeejże , miły człowiek zawsze dostaje w plecy. Taka ich rola.
Miłego dnia dla was , siemcia.

1 komentarz:

  1. kochaniee, jeju :( szkoda, ze nie moglam wbic, strasznie szkoda ://
    wgl to musisz mi Violette opowiedziec XD <33
    ~Amela.

    OdpowiedzUsuń