czwartek, 10 października 2013

Human. 10 października 2013.

HEEEEJSIA. Tęskniłam myszki za wami ,ale mój wróg od zawsze na zawsze nie daje mi spokoju. Czas.
Przydałoby się więcej , dużo więcej. Od poniedziałku do środy męczę fortepian na egzaminy , które już w styczniu ,a w czwartki koło teatralne. W piątki patrze na kochane mordy przyjaciół. A propo przyjaciół , to wiecie w miare szybko stają sie oni wrogami , serio. Jedno kłamstwo i koniec. No niestety :)))))) Kłamstwo i czas to dwie rzeczy które chociaż nie ida ze sobą w czasie , ich skutki nas bolą. A przy okazji bólu , chyba nie wpominałam o naszym licealnym kotowaniu XDDD
Ojeju to była najlepsza impreza w zyciu , dostałam jajakami , mąką , śledziami , żabami , wodą i wszystkiiim. Jeśli kiedyś zdecyduje sie dodawać tu prywatne zdjęcia, co jest nie mozliwe to sami zobaczcie skutki kotowania. Wiecie... czuję , że nie jestem w stanie identyfikować się z tym blogiem przez właśnie brak własnych zdjęć.. no bo wchodzę na wasze blogi , widze wasze twarze i czuje sie jak bym was znała. A ja dla was jestem obca. Może kiedyś , ale to raczej nie mozliwe. Po prostu jest pewien powód przez który nie mogę dodawać tu żadnych zdjęć. Zrozumcie. Mam blond włosy , bladą buzię i niebieskie oczy. Na razie tyle powinno wystarczyć :c
Tęsknie za Emilem. Nie jestem w stanie już mu patrzeć w oczy , wszystko zmieniło się tak szybko...
I Sabina. Ona też. Ale z tym staram się walczyć. A o Emila nie ma już sensu. Wiem , niby to przyjaciel i sens jest zawsze jakiś , ale tu juz nie. Bo co to za przyjaciel który Cie niszczy ? < / 3
Czemu wszystko nie może być proste no ? P R O S T E ? niby nic a tak wiele. eh.
Amelia uczy się na praktykach robić drinki , zazdro : o

Wiecie co ... Kocham was. Za to że to po prostu czytacie. i jestescie , bo mam wrażenie że jestem sama , ale nie samotna , dzięki wam , wiernym czytelnikom :*



Wake me up.




http://www.kotlasuch.pl/ - objadajcie się z kotem łasuchem < 3









4 komentarze:

  1. to, ze nie dodajesz zdjęć nie ma wpływu, i tak większość z nas ma o tobie jakeiś wyobrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjaciółmi to masz trochę racji - tak czasem bywa ;/.

    OdpowiedzUsuń