sobota, 14 grudnia 2013

Borrow their wings and fly away, 14 grudnia 2013.

No cześć wam. Jak tam życie ?
U mnie
stabilnie.
Brakuje mi trochę ludzi , miłości i ludzi
Ale przecież zawsze może być gorzej, jest stabilnie. Przeszkadza mi jedynie to że brakuje mi ludzi których sie nie da niczym zastąpić i w takiej sytuacji trzeba zdac sie na czas ehh ; //
Ale w sumie szybko mija, Skoki dzisiaj lecą , to zawsze jakieś wyjście kiedy nie wiem co mam ze sobą zrobić. Od rana sprzątam , leżę i tak na zmianę. Cały czwartek i piątek poświęciłam fizyce co niee , jaka kochana. Zagro mam to nie miałam wyjścia w sumie ;c i potem posiedziałam u Majki , i oglądałyśmy pierwszą miłość , i jejuuuuu Sabina z tym lekarzem tacy słodcy chociaż wyglądają jak by uciekli z psychiatryka :o
ale wciąż słodcy < 3
\
\
Ostatnio te testy gimbaza pisała i wszyscy mieliśmy na 11.40 do szkoły , więc Maja rano wbijała i jadłyśmy razem śniadanko kochanaaa i szłyśmy razem do szkoły na 2 lekcje i potem można było spać. A nie bo muzyczną miałam , ostatnio wypożyczyłam salę i grałam przez 2 h , tak bardzo kocham muzykę czym byłby świat bez niej. Stwierdziłyśmy z Łucją że napiszemy jakąś piosenkę, i nawet zaczęłyśmy i nasza melodia jest taka ładna. Jak niedługo usłyszycie o 2 nastolatkach podbijających świat , to pewnie któraś z nich to ja !
nie no żarcik , krytyczne poczucie humoru to podstawa. Podstawa udanego dnia. Życzę wam aby wasz taki był. Ja wracam do rzeczywistości , zrobię coś żeby wyglądać ładnie , może wypiję kawę, może się przejdę ehh nie wiem.Ale mój jedyny cel na dzis to jak na razie skoki.

* : łapajcie buziaka






* brak śniegu , brak radości *

7 komentarzy:

  1. ja tam nie lubie skoków ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pisałam piosenki, ale ostatnio nie mam czasu ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię oglądać skoki, ale jeszcze bardziej biegi :)

    Mam nadzieję, że będziemy mieć białe święta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdro, że mieliście na później do szkoły. Ja to natomiast musiałam w tym czasie siedzieć i pisać te testy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja prawie cały tydzień miałam na 7.10, ehhh, zazdroszczę ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się na takich sportach nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię fizyki >.<
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń