poniedziałek, 9 grudnia 2013

Telling how she's having fun. 9 grudnia 2013.

jeju czasem mam wrażenie że jestem najgłupsza osobą chodzącą po tej ziemi ; o
siemcia tak poza tym , sory ale nie wyobrażam sobie postu bez jakiegoś krytycznego akcentu na początek.
Ale coraz bardziej upewniam o tym jaka jestem pusta i nie potrzebna. I nie , to nie jest tak że dramatyzuję, że jestem w ogóle jakąś zrozpaczoną nastolatką, emoooo hot 13 , potnijmy się, nie nie nie , taka nie jestem XD tylko, mój ostatni miesiąc jest dosyć .. smutny. Niby mam wylane w opinie ludzi o mnie , ale  jak ktoś kogo kochasz mówi że jesteś bezużyteczny, brzydki, głupi i nic nie umiesz to zaczynasz w to wierzyć. Moja mama , moja miłość, wszyscy tak twierdzą i mówią mi to w twarz tak po prostu prosto. No i bardzo dobrze, lepiej zranić prawdą niż pocieszyć kłamstwem, ehhh. Łączmy się w smutku smutni.
Dzień jak minął , no jak każdy , w muzycznej byłam w mieście skejtów , fortepian , audycje , kształcenie słuchu normaaa. Potrzebuję jakiejś nowości w życiu. Najlepiaj to tak żeby gdzieś pojechac i długo nie wracać. Albo już w ogóle. Nie mamy nic do stracenia kochani. Tak to jest jak na niczym nie zależy. Znasz to uczucie ? To zapraszam na wycieczkę.
Śnieg był i już go nie ma , lakier z paznokci mi się połamał i jedna słuchawka popsuła. Ale przynajmniej jutro do szkoł na 11.40 czyli do Majki o 10.00 tak posiedzieć. Wstanę , ogarne się , pójdę do niej , zasnę, a potem znowu wstanę , ogarnę się i pójdę do szkoły xd czemuu nie.Wasz dzień też taki bezwartościowy ? Może zjedzmy nutelle....



Wiem jak to jest gdy na niczym nie zależy. Żyjesz bo żyjesz, tak naprawdę wciąż leżysz.











7 komentarzy:

  1. ahahha ostatnie zdanie.. żeby to było takie proste

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wgl nie mam słuchawek ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę możliwości pospania sobie ;) Ja niestety wstaję wcześnie i męczę się n egzaminach ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. porywający post...cudownie się czyta Twoje teksty!
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej ty tak świetnie piszesz, chwytasz za serducho...
    Nie rozumiem jako można komuś, kogo się kocha mówić takie rzeczy - taka osoba raczej nie kocha jeśli tak mówi.,..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio miałam kilka takich smutnych dni :C świetnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń