piątek, 27 grudnia 2013

something i need. 27 grudnia 2013.

dzień dobry, bądź dobry wieczór jak wolicie. Nie wiem czy dzień dobry pisze się razem czy osobno więc jeśli jest błąd to luz. Amelka też nie wie. Stwierdziłyśmy że robimy sobie dzisiaj nockę , i poszłyśmy na zakupy , zrobiłyśmy warzywka i sałatkę , mamy chipsy , i cały sezon Pamiętników Carrie przed sobą do obejrzenia. Miło się zapowiada. Tak poza tym to nic nowego, jakieś spiny z tatą ostatnio, z Mają i Agatą dość długo się nie widziałam , a Sabina dzisiaj przyjechała na dłużej, trzeba się w końcu wpaść przywitać.
Do mojego chłoptasia znowu spadła owa kochana koleżanka z miasta skejtów beka, pozdro dla nich, mam nadzieje że dobrze się bawili heh//
W ogóle nienawidzę wczorajszego dnia , słabo mi jak sobie o nim myślę. Wasz też był takie okropny ?
Ogólnie też was wkurza jak ktoś kogo kochacie nie tyra was w sposób oczywisty , tylko taki psychologiczny ? W sensie że mówi coś co was niszczy , i robi to ciągle , bez przerwy. Ciągle czujesz się taki... oblężony ilością słów jakie wypowiada na twój temat ..
Jedyne co mam ochotę zrobić to zabić taką osobę , serio. Kiedyś nie wytrzymam, a nikt tego nie rozumie, tego jak powstrzymuje się od bycia wariatką z nożem w ręku. Udawanie takiej spokojnej jest takie wyczerpujące. Ehh , jedyne co teraz mogę to... nie wiem płakać bo to nikogo nie zaboli i nie skrzywdzi.
Wszystko jedno co zrobię , i tak większość ludzi jest nikim.

*A Maciek był dziś u fryzjera i chmurkę na głowie, koniec z grzywą na bibera.

Miłego wieczorku misiaki <3



thanksfornothing

8 komentarzy:

  1. moje ostatnie dni też nie były cudowne,ale grunt to przyjaciele i zaległe odcinki serialu <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bawcie się dobrze ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. http://diamentowyblog.blogspot.com/2013/12/giveaway-with-dressale_27.html#comment-form Zapraszam do wziecia udziału w rozdaniu! Każdy otrzymuje bon 30$ a dwie wybrane osoby sukienkę o wartosci 100-200$ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej byc soba a nie udawac kogos innego :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Może zabijać to lepiej nie, szkoda życia na takiego człowieka. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. moje ostatnie dni były masakrycznexd
    wgl świetnie piszesz, czytałabym i czytała:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo pamiętniki Carrie <3 uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń