poniedziałek, 15 lipca 2013

Dear Darlin. 15 lipca 2013.

w skrócie tylko , to tak :

*MUSICIE OBEJRZEĆ NA NECIE SERIAL ' PAMIĘTNIK CARRIE ' CZY COŚ TAKIEGO. NA RAZIE JEST TYLKO 13 ODCINKOW WIĘC LAJTOWO. POLECAM STRONĘ IITV.INFO. ZAKOCHAŁYŚMY SIĘ W TYM Z AMELKĄ I JESTEŚMY JUŻ PRZY 9 ODCINKU. WAAARTO <33333333333

* Jest źle , bo nie mogę powiedzieć że dobrze. Niby jestem  Amela i Maćkiem , ale co z tego skoro w rugiej części kraju wszystko się sypie ; >  ?

* MIŁOŚĆ MOJEGO ŻYCIA FILIP METTLER MIAŁ KONCERT W MIEJŚCIE SKEJTÓW A MNIE NIE BYŁO BO SOBIE NA WAKACJE POJECHAŁAM < / 3

* Olly Murs - Dear Darlin ( *_*)





Amelia używa jakiś dziwnych przyrząów do rozstępów XDDDD
BO ZA SZYBKO UROSŁA HAHAHAHAHAHAHAHHA <3333



czy ja za 3 dni mam sweet 16 ? 

7 komentarzy:

  1. Oł, to smutne, no ale jeszcze kiedyś Ci się trafi jego koncert! Pamiętnik Carrie ? Szczerze, nie słyszałam a jestem wielkim serialoholikiem więc może kiedyś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chce miec rozstepow no ale taa.. ZA SZYBKO UROSLAM XD.
    Jeju, najlepszy serial ever ! Pamietniki Carrie<3, no to kolezanko wyzej musisz obejrzec :D
    pozdrawiam kicie.
    ~Amela.

    OdpowiedzUsuń
  3. hahah! ^^ mam nadzieję, ze wakacje sie udały :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tym serialu, muszę ogarnąć o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweet 16... kiedy to było?! :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez pierwszy raz o tym serialu słysze:P

    OdpowiedzUsuń
  7. mam zamair zacząć oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń