środa, 31 lipca 2013

i can't stop my hands from shaking. 31 lipca 2013.

HEJSIA. Od rana słucham Dear Darlin' i już rzygam tym , ale dalej leci : O
Powiem wam , że trochę żałuję , że jak byłam u Ameli to nie pisałam notek , bo w końcu dużo się działo.
' Nie będę miała tu środka ' i ' Tak to jest jak się nieregularnie bierze leki psychotropowe ' to nasze wakacyjne powiedzonka. Namawiam mamę żebyśmy jechały w sobote na eskę , bo wstęp jest wolny i się opłaca *_________________* W ogóle wczoraj oglądam z mamą niekrytego krytyka Randka w ciemno i ona mówi , że ta dziewczyna Agata która siedziała w środku to jej koleżanka ze szkoły :OOOO XDDDDDD
Jarypie , ale sie śmiałam. Ostatnie dni mieszkałam u Maćka , bo w naszym domu było dużo *osób* i nie było dla mnie miejsca. Stwierdziliśmy z Maćkiem że o 4.00 w nocy wyjdziemy na dwór jego oknem , żeby obejrzeć wschód słońca, nawet przygotowaliśmy jedzenie. On gadał do 2.00 w nocy na skajpie ze swoją dziewczyną , a ja oglądałam tv i pisałam coś w wakacyjnym pamiętniku. I on wyskakuje z tekstem że idzie spać i wstanie o 4.00. No to ja też poszłam bo nie chciało mi się samej siedzieć 2 h. Budziki dzwonią o 4.00, obudziłam się , on też i tak se leżymy. No i w końcu chcieliśmy iść , ale nie chciało nam się wstawać z łózek , więc w końcu nie poszliśmy no i tyle z naszej wycieczki na dwór przez okno ._. My geniuuusze.
Czekam na Amelkę bo ma teraz wpaść do nas na wakacje. Ciekawe jak ona się tam bawi ?? Dawno z nią nie gadałam : c
Powiem wam też , żę zaczęłam ćwiczyć i codziennie o 11.00 biegam. Serio , już od tygodnia. Moje ' będe chudnąc , ale od jutra ' nastąpiło ! *brawobrawobrawo*
Nawet jest fajnie ; )
Miłego dnia dziamdziaki.




I miss u ,and nothing hurts like no u.












Ble : O

3 komentarze:

  1. świetna piosenka;D
    moje bd chudnac nastapilo jakis czas temu tyle ze nic z tego nie wyszlo,cwiczylam i przytylam0.o

    OdpowiedzUsuń
  2. haha to z krytykiem dobre <3

    OdpowiedzUsuń