czwartek, 25 lipca 2013

i will never forget. 25 lipca 2013.

heloł and łelcam. Jak wiecie 2 tygodnie z hakiem temu pojechaliśmy sobie z Maćkiem do Amelki, przez to właśnie tak rzadko pisałam , ale mniejsza. Postaram się wam teraz te 2 tygodnie z lekka przybliżyć.

* Pamiętniki Carrie !

Jest to nowy serial , z Amelą oglądanie go zajęło nam 2 dni, ponieważ jest na razie tylko 1 sezon (13 odcinków), a drugi wchodzi dopiero na jesień.

"The Carrie Diaries" to prequel kultowego serialu "Seks w wielkim mieście". Opowiada o losach 16-letniej Carrie Bradshaw (AnnaSophia Robb) i jej licealnych problemach. Życie na przedmieściach Connecticut umilają jej przyjaciele: Mouse (Ellen Wong), Maggie (Katie Findlay) oraz Walt (Brendan Dooling), jednak Carrie pragnie poznać wielki świat. Nawet pojawienie się nowego, seksownego ucznia Sebastiana (Austin Butler) tylko upewnia ją, że powinna zmienić swoje życie. Gdy tylko nadarza się taka okazja, wyrusza na Manhattan, który od razu ją urzeka.

   Mwaaaaah <3




* Poznałam Patlyka. 
   Kojarzycie go ? :)




* Wypiłyśmy z Amelią Frappuccino w Starbucksie *-*

* Sweet 16 < 3

* Nie wiem co jeszcze..
a, dowiedziałam się , że taki kolega którego nie znałam za dobrze , popełnił samobójstwo.

*Maniaczę Alex Hepburn - Under, Olly Murs - Dear Darlin , i , Selena Gomez - When u ready come and get it.


Tym sposoben został nam prawie miesiąc wakacji. Strasznie szybko mi to minęło , ale nie narzekam bo bardzo bardzo dobrze. Teraz czekam ąz Amela przyjedzie do nas , i muszę zaplanować rozrywki. Kombinujemy czy by nie urządzić imprezy na plaży ale się zobaczy ; >

Właśnie tata mnie woła więc idę , buź < 3


unintelligently:

.




6 komentarzy: